Šlaunies raumenys

Apatinės kojos yra kilusios iš šlaunikaulio viršaus ir nugaros ir įdedamos į sausgysles jūsų kelio gale. Su jūsų pirštai atidaryti 40 °, stendas su jūsų kulniukai uždarytas. Jei viena šlaunies dalis yra silpna arba pažeista, ji gali paveikti klubo, liemens, pečių ir apatinių kojų judėjimą. Tikslinės dubens raumenų mokymas padeda sumažinti dubens, dubens raumenų stiprinimas, pėsčiomis sėdmenų. Forma ir funkcija Šlaunies raumenys yra susieti sluoksniais, susietais su raumenimis, esančiais klubo, nugaros ir apatinėje kojoje, pagal Myersą. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja.

Sėdmenų mokymo prietaisas gali pagerinti kraujo sistemos apatinės galūnės raumenys ir sėdmenų, kad sėdmenų ir apatinių galūnių lankstesnėmis ir skatina veiklą.

šlaunies raumenys

Tikslinės dubens raumenų mokymas padeda sumažinti dubens, dubens raumenų stiprinimas, pėsčiomis sėdmenų.

Gydo susilpnėja dubens raumenis, palengvinti šlapimo nelaikymo ir padidinti intymumo.

šlaunies raumenys

Padeda slim ir priveržkite šlaunų, sėdmenų ir apatinės pilvo raumenis. Elastingumas yra stiprus, atitinka, ergonomiškas dizainas, patogiai ir nemokamai, tūris yra mažas, ir gali būti atliekami su jumis. Pagal lenta, įdėti į produkto klubų išlaikyti kūno lygiagrečiai.

šlaunies raumenys

Pakreipti atgal, dubens, o kėlimo pilvo. Sparnai šio produkto lieka uždarytas 60 sekundžių.

šlaunies raumenys

Su jūsų kojų, atidaryti ir savo kelio puse sulenkta kartu, laikykite produkto vertikaliai žemyn į savo kelio. Jėga vidinio šlaunies 5 sekundes.

Hamstringų sandara Funkcija Prisitvirtinimo vietos. Hamstringų sandara.

Su jūsų pirštai atidaryti 40 °, stendas su jūsų kulniukai uždarytas. Įspausti gaminio viršutinės dalies vidinio šlaunies.

šlaunies raumenys

Kai vidinės šlaunies raumenis, lėtai, panaudodamas jėgą, vidinis, sėdmenų ir gluteus maximus daryti stiprumo. Kvėpuoti žemyn nuo pilvo, 5 sekundes, tada lėtai įkvėpkite ir grįžkite, nuo 8 šlaunies raumenys 12 kvėpuoti vienu metu. Pakavimo sąrašas:.